وقتی از همه جا ناامید شدیرو به کوهی وایسا و فریاد بزن ...آیا هنوز امیدی هست ؟خواهی شنید ...هست ... هست ... هست ...کوچکتر که بودیم ایمانمان بزرگتر بود ، بادبادک می ساختیم ،نمی ترسیدیم باد نباشد ...ماهی ها وقتی گرسنه می شوند به دام می افتند .لازم نیست حتما به دیوانه خانه ای سر بزنیم تا متوج من چیزهای ساده را دوست دارم ......
ما را در سایت من چیزهای ساده را دوست دارم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: پنجشنبه 15 تير 1396 ساعت: 21:53